środa, 12 lutego 2014

Impreza urodzinowa. Dyskoteka.

W sobotę odprawiałam urodziny. Przyjechała moja rodzinka i przyszła moja przyjaciółka. 
Od samego rana bolał mnie okropnie brzuch, więc nawet na nic nie miałam ochoty, a szczególnie jak sobie pomyślałam, że jeszcze gości będę miała, no ale jak już przyjechali to w ogóle o bólu nie myślałam.
W sobotę jeszcze moje oko nie wyglądało najlepiej i musiałam je zakraplać.
Moja przyjaciółka i dwie kuzynki zostały na noc. Było ciekawie, bo w cztery musiałyśmy gnieździć się w jednym łóżku i cały czas się o siebie obijałyśmy (nawet z pięści od kuzynki dostałam).

Wczoraj w naszym gimnazjum była dyskoteka szkolna. Miałam na nią nie iść no ale ostatecznie koleżanka mnie namówiła i poszłam. Jedna z dziewczyn przyszła w takiej samej bluzce co ja. Nie przepadam za tą dziewczyną. Na szczęście kolega obiecał mi w szkole, że przyniesie mi na dyskotekę bluzkę z Linkin Park, więc ją przebrałam. Ogólnie to fajnie było :)

Zdjęcia z urodzin:








Zdjęcia z dyskoteki :








DJ Bizi



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz