czwartek, 6 lutego 2014

chora.

Tak bardzo nudny jest dla mnie ten tydzień. Gdy jestem na komputerze, boli mnie oko. Gdy oglądam telewizję, również mnie boli. Nawet jak czytam książkę.. Masakra jakaś. Mam dość! 
W sobotę odprawiam urodziny i chciałam sobie porobić jakieś fajne zdjęcia z moimi kuzynkami i z moją przyjaciółką, a wyjdzie na to, że będę musiała być w okularach przeciwsłonecznych :/
Ogólnie jakoś tak dziwnie się czuję. Wczoraj, gdy się wykąpałam strasznie kręciło mi się w głowie i później na moment straciłam przytomność. 
Kolejnym problem jest to, w co się mam ubrać w sobotę. Mam całą szafę ubrań, a jak przyjdzie co do czego to ja nigdy nie mam się w co ubrać. 

Nie mam dla was żądnych nowych zdjęć, bo pożyczyłam aparat przyjaciółce, ale dodam jakieś stare :)




6 komentarzy:

  1. no to pozostało ci tylko słuchanie muzyki od tego Oko nie boli ;) ;* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ale przy słuchaniu muzyki musze coś robić, bo inaczej zasypiam :**

      Usuń
  2. Ja też zawsze mam ten problem, że w szafie ciuchy mi się nie mieszczą aa i tak chodzę i mówię, że nie mam co na siebie założyć :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się ciuchy w szafie nie mieszczą, cały czas wypadają, a mama krzyczy, że mam posprzątać :)

      Na pewno wpadnę do ciebie ;)

      Usuń
  3. Fajny blog :)
    Życze zdrowia,wytrwałośści w blogowaniu i prawdziwych przyjaciól<3
    zapraszam ,moze ci sie spodoba
    katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń