środa, 5 lutego 2014

Wszystko i nic.

Moje urodziny w tym roku wypadły w poniedziałek, czyli pierwszy dzień szkoły po feriach. Tak strasznie mi się wtedy nie chciało wstawać do szkoły (w sumie nigdy mi się nie chce, ale to taki szczegół). Od rana bolało mnie oko i było jakieś takie czerwone i małe. Wyglądałam jak jakaś ćpunka. We wtorek już nie poszłam do szkoły tylko do lekarza, okazało się, że mam zapalenie spojówek. Doktorka przepisałam mi krople i maść do oczu. Nienawidzę mieć zakraplanych oczu, no ale cóż jak trzeba to trzeba..

W tym roku dostałam od moich braci bluzę z 'DEMONOLOGII II'. Bardzo mi się podoba. 




Mój tata dzisiaj od rana malował mój pokój. Oczywiście nie zabrałby się za to dzisiaj, gdyby nie fakt, że podczas wiercenia u moich braci, w moim pokoju odpadł kawałek ściany, a że w sobotę mam gości to musiał załatać dziurę i pomalować pokój.


Nowości na YT :

"I left a note on my bedpost
Said: "Not to repeat yesterday's mistakes"
Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna


"All I remember is:
Pap pa, pa pa rap pa pa,
Pa ra ra rap pa pa, pa ra rap pa paaaa"
Margaret - Wasted


"Pragniemy wolności buntując się na świat"
Saszan - Świat Jest nasz


"Tell me that I’m wrong but I do what I please"
One Direction - Midnight Memories


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz