środa, 12 marca 2014

"Nic dwa razy"

Cześć wam! :)
Ostatnio w ogóle nie mam czasu na pisanie postów. Ale dzisiaj mam chwilkę czasu, więc oto jestem :)
W piątek jest w mojej szkole konkurs recytatorski i muszę się nauczyć wiersza Wisławy Szymborskiej pt. "Nic dwa razy". Nie chce mi się, no ale nie mam wyjścia. Niech ten tydzień się już skończy!
W niedziele jest w Jastrzębiu koncert Honoraty Skarbek. Oczywiście nie może mnie tam zabraknąć, więc już nie mogę się doczekać. Pomimo wszystkich hejtów, które są skierowane w jej stronę, moim zdaniem nie słusznie, bardzo ją lubię i uważam, że jest bardzo utalentowana. W tamtym roku Honey zrobiła na swoim facebooku konkurs, można było wygrać zdjęcie z autografem i o dziwo udało mi się wygrać.
Właśnie gadam z moją przyjaciółką przez telefon i nie umiem się skupić na pisaniu, więc kończę :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz